Τεύχος 48

Κώστας Βαρώτσος: Με ενδιαφέρει η εννοιολογική διάσταση του γυαλιού
Ο Κώστας Βαρώτσος είναι ένας καταξιωμένος καλλιτέχνης, που μέσα από τα εμβληματικά έργα του αναδεικνύει το γυαλί σε ισχυρό φορέα μνήμης, κίνησης και στοχασμού. Από τον φημισμένο «Ποιητή» στην Κύπρο και τον «Δρομέα» στο κέντρο της Αθήνας, έως την πρόσφατη «Κιβωτό Εθνικής Μνήμης», ένα έργο αφιερωμένο στους Έλληνες πεσόντες των νεότερων πολέμων, η τέχνη του φανερώνει τη δυναμική που κρύβει η διαφάνεια. Στη συνέντευξη που ακολουθεί, ο Κώστας Βαρώτσος μιλά για το γυαλί ως καλλιτεχνικό μέσο, τις τεχνικές προκλήσεις της δημιουργίας και τη βαθιά σχέση των έργων του με τον δημόσιο χώρο.

Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου
Οι γυάλινες κατασκευές της εταιρείας Υαλοδομή Μαυρόπουλος στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου, είναι ειδικά σχεδιασμένες για να αναδεικνύουν στο μέγιστο τα πολύτιμα εκθέματα.

Kiriakidis Glass – Αντιανακλαστικοί υαλοπίνακες
Με πάνω από 98% μετάδοση φωτός και σχεδόν μηδενική αντανάκλαση, ο αντιανακλαστικός υαλοπίνακας της Kiriakidis Glass μετατρέπει κάθε επιφάνεια σε πύλη καθαρής θέασης, ενισχύοντας την αισθητική και τη λειτουργικότητα των χώρων.

Κιβωτός Εθνικής Μνήμης
Η Κιβωτός Εθνικής Μνήμης, έργο του γλύπτη Κώστα Βαρώτσου, κατασκευάστηκε με 303 υαλοπίνακες της VASGLASS, στους οποίους είναι χαραγμένα τα ονόματα 121.692 πεσόντων, ως ένας διάφανος λαβύρινθος μνήμης στον χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.

Η Επανάσταση της Διαφάνειας!
Όλοι οι Άνθρωποι του Γυαλιού, της Αρχιτεκτονικής και των Κατασκευών θα είναι εκεί! Σύντομα η Αναγγελία του 2ου Glass Forum.








