Glass Forum

Πολιτική Ακύρωσης/Επιστροφών & Υπαναχώρησης

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ/ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας/εγγραφής (ολική ή μερική) θα πρέπει ο πελάτης είτε α) να στείλει e-mail στο info@glassforum.gr, ή β) να καλέσει τηλεφωνικά στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο +30 2104512000 (ωράριο ΔΕΥ-ΠΑΡ 09:00-17:00).

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΕΛΙΑΣ/ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Η παραγγελία/εγγραφή του πελάτη δύναται να ακυρωθεί για κάποιον από τους παρακάτω λόγους:

Α) Μη εξόφληση της παραγγελίας/εγγραφής εντός εύλογου χρονικού διαστήματος όταν ο τρόπος πληρωμής είναι η τραπεζική κατάθεση

Β) Όταν εξ’ αιτίας τεχνικού λάθους είναι λάθος η αναγραφόμενη τιμή ή η περιγραφή στο προϊόν/υπηρεσία

Γ) Όταν το προϊόν/υπηρεσία που έχει παραγγελθεί είναι μη διαθέσιμο και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το σύστημα (έλλειψη διαθέσιμων θέσεων)

Δ) Σε περίπτωση που δεν γίνεται από τον πελάτη σωστή χρήση του συστήματος παραγγελίας/εγγραφών του glassforum.gr

E) Σε περίπτωση που η εκτέλεση της παραγγελίας/εγγραφής αντιβαίνει σε νόμους, κανόνες και κανονισμούς

Ζ) Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ/ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ακύρωση και επιστροφή κόστους εγγραφών συμμετεχόντων

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει εγγραφή συνέδρου:

  • με πλήρη επιστροφή χρημάτων, ως 2 μήνες πριν την ημερομηνία έναρξης του συνεδρίου
  • με επιστροφή του 50%, ως 1 μήνα πριν την ημερομηνία έναρξης του συνεδρίου

Κατόπιν τούτου δε γίνονται επιστροφές αξιών συμμετοχής.

Σε περίπτωση που δεν μπορεί να συμμετέχει ο εγγεγραμμένος, μπορεί να ορίσει και να παρευρεθεί στη θέση του άλλο άτομο, που πληροί τις προϋποθέσεις, με τα ίδια δικαιώματα.

Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παραγγελίας με ΚΑΤΑΘΕΣΗ, γίνεται με κατάθεση του ποσού από την εταιρεία σε τραπεζικό λογαριασμό Ελληνικής τράπεζας που θα υποδείξει ο πελάτης.

Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παραγγελίας με τρόπο πληρωμής ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ή PAYPAL, γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο.